min dag.. =P

var ute och grillade maschremellow med warapon och , skit god var det , shit ! nu blev jag sugen på det igen =O men bilderna kommer nu imorn för jag orka inte öppna min datan, e vid min moster datorn nu liksom =P efter vi hade grillad så gjorde vi ingenting mer. vi busringde massor hahaha det var ganska kul för vi ringe en kille som heter "barnporr" asså det e vad jag kalla honom då men egentligen heter han marcus men ändå haha det var fett kul för att han är från småland och han tycker att jag snacka som anna anka HAHAHAHAHHAHAHAAH skit knäpp =P det gör jag inte alls , det är bah vad han tror hahahah sen ringde vi massor mer och det var ganska trevlig ;D sen nu e jag vrålhungrig och måste äta för jag har inte ätit idag =O SHIT asså , men vi ska nog äta snart hoppas jag =P Jag är ganska glad just nu.

Jag säg faktisk stjänor innan hahah för jag hoppade upp från sängen skit snabb och sprang ut och typ svimmade xD såg massor stjärnor som blinka framför mig hahahaha blev skit yr och sjöng blinka lilla stjärnarna hahahahah det är så typiskt mig =P

Men iallafall så kommer bilder när jag var ute och grillade imorn :D hejdå psss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0