not fun

Igår var man på kalas ! jag typ dog.... det var seriöst NOT FUN ! jag försökte underhålla mig som fan med att smsa många xD tur att Tim var nykter och underhåller mig hihi D: he make me happy :D<3
Sen nu ska man fylla musiker i ipoden till syrran xd hon vet inte hur man gör så hon köpte den tröja som jag älskar som gick sönder till mig som belöning hahah tacktack syrran ;d sen vet jag inte vad jag ska göra sen få väl se :D bli inte skolan imorn heller , måste vänta till min mun är helt frisk först.
Och jag våga inte ta ner bilder på min mun för att det är så hemsk och jag vill inte ens se sj -.-" iaf jag skriver mer senare :D pusshej så länge  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0