Dag -3

10 saning saker om mig..
1. hmm , jag hatar att folk skryta om saker helatiden, för det är så jobbig.
2. Jag kan sitta o kolla på mig sj i flere timmar framför spegel och bara kolla.
3. Jag duscha och tvätta hår varje dag. Jag menar VARJE dag.
4. jag brukar spela, och vara jättenörd. Bli sur ibland om jag dör på spelet. Spelet jag spela är online spel som heter Kitsu saga.
5. Jag är faktisk adopterad (A)
6. Jag älkar hallo kitty och rosa.
7. Jag vet inte hur man gör med bloggen. vet bara hur man skriva o lägga in bilder hahah
8. Jag bruka alltid sitta på lektion och är inne på facebook helatiden.
9. Jag hatar matte, för jag är så trög.
10. Jag vill flytta ut snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0