men shit då !

Oj detta e inte alls bra. har tappat skit många läsare det förstår man jue, efter som jag skriva knappt hahaha :D men nu ska jag börja igen. Helt seriöst att det var inte meningen att inte sluta skriva men jag har mycket igång nu med skolan. Utverklingsmatal snart ni vet hahaha måste pumpa upp allt läxor och betyg spå mina päron ska bli nöjda för det är snart jul hahah ;D
bara jag som har köpt julklapp än så länge och det ligger redan under julgranen !! asså jag hoppas på att jag få en kamare för nu kan jag kamera eller min mobil för min kamera e stulen och mobilen e på lagning :S fan då
Men iaf ska jag försöker skriva igen :D så mycket som möjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0