mys ! :D

(bilden är det jag och tim :D oskinkad) haha
Fredag : Kom valentina sen dra man ner till stan och va med tim och åke :D de super hahahha men det var fett kul att fick träffa tim och åke , vo hade fett kul o de följde mig hem för det var läskig o va ute när det e mörk hahah :D När tim skulle lyfta upp mig så trillade han o jag på gräset o då fick man en puss hih :D
Lördag: Så sov valentina över och sen kom samuel, fredag va inte dag då :o skade mig helatin och skulle va med tim men hittade varandra inte sen gick vå båda hem o betämt träff igen , sen var man ute o sitter framför mitt hus o ser på sjtänorna :D fett mys ! sen gick vi till lekplatsen ett tag men det var så kall så vi gick hem och mysa där ist :d Samuel gick hem så gick hem och så gick jag och valentina o tim ut o kollade på tv :D Tyvker synd om tim att han var så trött och sov :D han skulle cykla hem men sen somnade han så kunde inte dra hem , vi väckte honom o sa att han skulle sova i sängen ist :D han däckade direkt haha !
Vi sov tre st i mitt säng o jag är i mitten o valentina o tim är brevid mig ! Jag blev klämd av båda två o kunde inte sova xD HAHHA fick så jewla liten plast. när de andra sov så låg jag och sjöng massot låtar , Blinka lilla stjärna :D HAHA och massa mer , fick sova i typ ett timme men det var mysig :D
Sen idag vaknade vi alla vid 9 så låg vi o mysa lite o såg southpark men sen givk valentina hem vid 12 och då var bara jag och tim kvar , vi låg kvar i sängen o missade hihi p såg southpark hahah typ 20 st xD :D sen smsa hans mamma o syster o frågade var han va :D hahah egentligen skulle han har stannat längre men sen var han tvungen att dra hem för att morfar och sin sjuka mormor är där =( han blev sent hhahah ! jag har bästa helg ever :D<3
lång text !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0