Blogg igen ! ;D

Nu ska man börja blogga igen hahah ;D jag e liten sugen på det :D HAHA jag kom förresten in på min gymnasiet val, Grattis till mig hih :D LBS i helsingborg-it media asså :d för er som inte vet hih jag e e nöjd med min skolan o vill börja "lana" på blogg igen hihi :D

Vädret har varit så där... har varit sjuk i nästan två veckor o det hände massor men eftersom jag blogga inte längre så vet ni inte vad som hade hänt i sommar o sånt :D men det skiter man i xD HAHAH o nu ska jag börja blogga o vill att många ska läsa :D sen ska jag försöker skriva många inlägg , varje dag :D jag gör mitt bästa hihi :D ( får väl ursäkta mig om min svenska en gång till, För er so´m inte vet så har jag bah bott här i 5 år :D)

puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0