söt bild o segt text xD

Skolan är skit najs !!! tycker ni det ? hahah jag e nöjd med min skolan 1 min klass är liksom 35 st o vi har inte 3;or ! tur det ;d jag börjat känner alla i skolan o lite så =) går i samma klass som sandra (hon på bild). tur att jag har henne , vi har känt varandra ganska länge o jag har fått nya vänner :d det e skit najs ! asså jag har slutat sen länge typ 15:00 men jag var blev tvingat till att vänta på några kompisar som går på spelutverklig och de sluta 16:40. Underbart säger jag bara liksom =s ähh tur att man få dator så man kan sitta på facebook o blogga o underhåller med sj med varmchoklas brevid hahah ;DSkolan är skit najs !!! tycker ni det ? hahah jag e nöjd med min skolan 1 min klass är liksom 35 st o vi har inte 3;or ! tur det ;d jag börjat känner alla i skolan o lite så =) går i samma klass som sandra (hon på bild). tur att jag har henne , vi har känt varandra ganska länge o jag har fått nya vänner :d det e skit najs ! asså jag har slutat sen länge typ 15:00 men jag var blev tvingat till att vänta på några kompisar som går på spelutverklig och de sluta 16:40. Underbart säger jag bara liksom =s ähh tur att man få dator så man kan sitta på facebook o blogga o underhåller med sj med varmchoklas brevid hahah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0